کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟ تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳) راهبرد شهیدجمهور برای چالش‌های زیست محیطی گره‌گشایی دیپلماتیک بود ارائه بیش از ۶۸۰۰ خدمت درمانی به حجاج ذخیره ۲ ماهه شیرخشک در کشور مهار آتش در منزل مسکونی واقع در خیابان فکوری مشهد+تصویر(۳ خرداد ۱۴۰۳) اولین اقدام دولت شهیدِ جمهور، واردات ۱۰میلیون دوز واکسن کرونا بود توزیع شیر رایگان؛ اقدامی که پس از ۶ سال وقفه با دستور شهید جمهور احیا شد شمار امدادرسانی به شرکت‌کنندگان آیین تشییع شهید جمهور به هزار و ۱۰۰ نفر رسید (۳ خرداد) ورود و تشرف ۱۰ هزار زائر ایرانی به مکه مکرمه امدادرسانی هلال‌احمر خراسان رضوی به ۸۰ نفر از حاضران در آیین تشییع رییس‌جمهور برقراری ۷۰ پرواز فوق‌العاده سران عالی رتبه خارجی در فرودگاه مهرآباد هشدار وقوع سیل به ۱۰ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول
سرخط خبرها

۹ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی کرونا

  • کد خبر: ۶۸۲۴۳
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
۹ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی کرونا
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۹ شهرستان خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند که این شهرستانها بیشترین جمعیت استان را در خود جای داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۹ شهرستان خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند که این شهرستانها بیشترین جمعیت استان را در خود جای داده‌اند.

دکتر مهدی قلیان اول افزود: هم اکنون شهرستان‌های نیشابور، درگز، قوچان، مشهد، بینالود، تربت‌حیدریه، کاشمر، سبزوار و گناباد در وضعیت نارنجی قرار دارند.
وی ادامه داد: هم اکنون حدود دو سوم شهرستانهای خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند اما این شهرستانها جمعیت کمتری را در خود جای داده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شهرستانهایی نظیر کلات، سرخس، تربت‌جام، باخرز، تایباد، خواف، رشتخوار، مه‌ولات، بجستان، خلیل آباد، بردسکن، جغتای، داورزن، جوین، خوشاب و فیروزه در وضعیت زرد هستند.
وی با اشاره به روند نزولی شیوع کرونا با شیب کند در خراسان رضوی افزود: هم اکنون تعداد بستری‌شدگان روزانه ناشی از کرونا در این استان حدود ۲۰۰ نفر است.

قلیان اول ادامه داد: تعداد کل بستری شدگان کرونایی در بیمارستانهای خراسان رضوی نیز به کمتر از هزار نفر کاهش یافته است.

استان خراسان رضوی با احتساب شهرستانهای جدید دارای ۳۳ شهرستان است.

۸۰  درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه این جمعیت توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد و تربت‌حیدیه و دانشکده های علوم پزشکی تربت‌جام و نیشابور خدمات رسانی می‌شود.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۱۶ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۸ هزار و ۵۹۷ نفر رسید.

در این مدت هشت هزار و ۶۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۷۰ نفر آنها بستری شدند و مجموع بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۵۱۸ نفر رسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->